четвъртък, 18 септември 2008 г.

Относно рубриката за борсата в САЩ

Както сте забелязали не съм пускал своя коментар в последните няколко дни.

Основната причина беше в кризисната ситуация по пазарите която все още не е приключила и не ми се иска в такива моменти да се ангажирам с прогнози не за друго ами за да не повлияя на нечие решение.

По сметката съм сключвал сделки и както по късно ще се убедите системата ми работи добре дори и в кризисни ситуации. Отчета ще го пусна само след малко.

По отношение на ситуацията на БФБ ще си позволя да дам съвет на всички който са инвестирали средства който не им трябват в момента и за който не плащат лихви - дръжте позициите си и не следете пазара всеки ден. Когато и да настъпи известно възстановяване то ще отнеме месеци ако не и години и всекидневното следене на нисколиквиден пазар като родния е напълно безмислено.

По отношение на позициите във форекс сметката текущо имам втори ривърс във евро/ауд който малко загрозява отчета но е въпрос на време нещата да си дойдат на мястото, което смятам че до края на месеца ще стане факт.

Ами това е от мен за тази седмица!

Приятна почивка на всички!

Няма коментари: