сряда, 31 декември 2008 г.

Да изпратим старата година с последните отчети

Здравейте на всички,

Днес изпращаме 2008г. и в последния ден на месеца е време да се публикуват отчетите за сключваните от мен сделки на различните финансови пазари.

Отчетите за декември може да видите на познатите места в блога, като дефакто в тези последни отчети може да видите всяка една сделка сключена от мен за изминалите няколко месеца.

Определено смятам че досега в публичното пространство у нас никой не е правил подобен експеримент и надявам се да бъде полезен. Лично на мен ми е от голяма полза.

Доволен съм от себе си в посока спазването на правила за управление на капитала и в недопускане на висок процент дроп даун.

В момента по сметката за търговия с акции максималния дроп даун който допуснах бе в размер на 4,15%, а по сметката за търговия на forex пазара - 0,63%.

Процентите на растеж също не са лоши за времето което съм търгувал.

Това което може би не съм успял все още да направя е да акцентирам повече на самите модели който търгувам заедно с даване на повече примери от реалния пазар. Моделите с който до момента съм ви запознал лежат в основата на моята търговия и съм си поставил за цел през следващата една година да акцентирам постоянно на тях тук в блога си.

Новото което планирам е да стартирам публикуване на отчети от day trading сметка с размер 10 000 долара - като повече за новото си начинание ще споделя с вас в началото на 2009г. Това което мога да кажа че сметката е вече активна и търгувам по нея - по какви правила за управление на капитала и какви търговски модели тепърва ще ви разкрия.

Остана ми само да пожелая на всички вас едно лудо изпращане на старата 2008 и успешна и щастлива за всички ни 2009г.

asen_g

Няма коментари: